KUNDESERVICE
Vårt kundesenter er åpent hverdager fra 10.00 til 16.00.
Kontakt oss på e-post: Kundeservice@ullagarn.no
OFTE STILTE SPØRSMÅL
Det kan det. Ta med ordrebekreftelse som kvittering til butikken når du skal bytte.
Posten/Bring med sporing
Ja, Du kan velge Klarna betal senere.
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema, du vil da få tilbakeført det du har betalt. Evnt betalt porto ved kjøpet blir ikke tilbakebetalt.
Kjøper betaler returporto.
Last ned Retur og angrerettskjema her, og legg denne ved i pakken ved retur.
(Link til dette skjemaet ligger også i bestillings bekreftelsen din)
Returer sendes til:
Ulla Garn & Broderi AS
Sankt Olavs gate 2
3018 Drammen